Nyári Béláné (2020) Így alkoss értékes márkát! Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
szakdolgozat nyári béláné kész 2.pdf Download (696kB) | Előnézet |
PDF
nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (170kB) |
Absztrakt (kivonat)
Név: Nyári Béláné Szak: Nemzetközi gazdálkodás Specializáció: külgazdasági vállalkozások Cím: Így alkoss értékes márkát! Kulcsszavak: márkaépítés, márkaérték, érzelmek A valós és az online világunkban egyaránt utolérnek, körülvesznek minket a márkák, márkanevek. Egy erős márka képes eladásokat generálni és prémium értékűvé tenni egy terméket, ami növeli a vállalat árbevételét. A marketing feladata tehát a vásárlói érték létrehozása és szállítása a fogyasztók felé. A fogyasztók több pénzt hajlandóak kifizetni egy olyan márkáért, mely értékesebb számukra. Ez a piaci szegmensek vagy az egyedi vevők értékkel kapcsolatos elvárások megértésével kezdődik. Mitől válik értékessé egy márka a fogyasztók szemében? Többek között erre a kérdésekre keresem a választ szakdolgozatom során. A márka értéke erősen függ a hozzá kapcsolható érzelmektől, ezért szó lesz a szeretetmárkák kialakulásáról, a történetmesélésről is. Primer kutatásaim során arra jutottam, hogy a vizsgált személyek szerint az értéknöveléshez leginkább az járul hozzá, ha a termék alapvető funkcióját tökéletesen ellátja. A márkaközösségek fontosak a válaszadók számára, nagy értéket jelent, ha ott minél több információhoz hozzájuthatnak, így nem éri őket meglepetés. Legfontosabb források: 1. Ábrahám, Zsolt-Juhász, István (2015) Sikeres kampány technikák. Két hatékony marketingeszköz a gyakorlatban, Vezetői Akadémia, 8.-9.o. 2. László, Éva – Kóródi, Márta (2014) A Márkák Vonzereje, A Vonzerő Márkái. EMOK, 397.o. 3. Montaguti, Andrea – Lelis, Catarina (2017) How to Make a Lovebrand: A Tentative Recipe, IV international Congress in Brand(ing), 28-30 September 2017, Instituto Politecnicode Leiria, Leiria, Portugal, 2-4.o.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | márka, márkahűség, márkaépítés, socialmedia, érzelmek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Dec. 05. 14:38 |
Utolsó módosítás: | 2020. Dec. 05. 14:38 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27616 |
Actions (login required)
Tétel nézet |