Csendi Elza Erzsébet (2020) Kapszulás kávé termék bevezetésének vevői elégedettség vizsgálata a Cafe Frei Central Europe esetében. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Csendi_Elza_SYWF7Y_ZÁRÓDOLGOZAT.pdf Download (1MB) | Előnézet |
|
PDF
HivatalosBejegyzes_Bizalmas másolata.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (108kB) |
|
|
PDF
Nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-_korlatozott_nyilvanos_bizalmas_2020-tavasz-1-1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (455kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom témája: vevő elégedettségmérése a Cafe Frei Central Europe kft új kapszulás terméke tekintetében. A dolgozat felméri a vevők előzetes és utólagos elégedettségé egy online kérdőív segítségével. Ezek alapján a termék előnye és hiányosságai egyértelművé válnak. Ezekre a hiányosságokra teszek javaslatot. A kutatásom terjedelme nem teljes.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Cafe Frei Central Europe, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, fogyasztói elégedettség mérése, kávé, kérdőíves felmérés, termékbevezetés, termékinnováció, vendéglátás |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2020. Nov. 29. 19:43 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Máj. 23. 06:00 |
| URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27368 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

