Banki területen online marketingkommunikáció vizsgálata

Hajzer Dóra (2020) Banki területen online marketingkommunikáció vizsgálata. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Hajzer Dóra_Banki területen online marketingkommunikáció vizsgálata.pdf]
Előnézet
PDF
Hajzer Dóra_Banki területen online marketingkommunikáció vizsgálata.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of titkosítás.pdf] PDF
titkosítás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (35kB)
[thumbnail of FOSZK_OF_hajzer_dóra_hnu6tl.pdf]
Előnézet
PDF
FOSZK_OF_hajzer_dóra_hnu6tl.pdf

Download (179kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Jelenleg hazánkban az online marketingkommunikációegyre népszerűbb marketing eszköz. Dolgozatom során bemutattam az onlinemarketing megjelenését, szerepét, illetve folyamatát az értékesítésben. Majdezt követően vizsgáltam az online marketingkommunikáció eszközrendszerét hazai nagybankoksegítségével. Primer kutatásommal a hazai bankpiaci online marketing hatásaitaz Y és a Z generációra mértem fel.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: arculat - image, digitális technológia, közösségi média, marketingkommunikáció, online marketingkommunikáció, reklám, tartalommarketing, weboldal
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2020. Nov. 27. 04:27
Utolsó módosítás: 2025. Máj. 05. 06:00
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27070 URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27070

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet