Barabás Réka (2020) Marketingstratégia felépítése és céljai a Magyar Telekom Nyrt.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Előnézet |
PDF
Záró dolgozat-Barabás Réka.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
FOSZK_Nyilatkozat_Barabás Réka_KMTWUD.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (15MB) |
|
Előnézet |
PDF
FOSZK_OF_Barabás_Réka_KMTWUD.pdf Download (199kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a Magyar Telekom Nyrt. marketingstratégiáját mutatom be az olvasónak. Bemutatom a vállalat rövid történetét, szervezeti felépítését. Bővebben fejtem ki a Telekom példáján keresztül a marketingstratégiához szükséges elemzéseket. Végül az ezekből kiszűrt eredményekből vonok le következtetéseket, valamint a telekommunikációs vállalatok jövőjét taglalom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | ||
---|---|---|---|
Kulcsszavak: | agilis módszertan, elemzés(ek), marketingkommunikáció, stratégia, telekommunikáció, vállalkozás marketingstratégiája | ||
SWORD Depositor: | Archive User | ||
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User | ||
Rekord készítés dátuma: | 2020. Nov. 27. 04:27 | ||
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 29. 09:34 | ||
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27069 | URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/27069 |
Actions (login required)
Tétel nézet |