B2B marketing alkalmazása a magyar informatikai disztribútorok körében

Skotnyár Evelin (2020) B2B marketing alkalmazása a magyar informatikai disztribútorok körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of BUDAPESTI GAZDASÁGI EGYETEM_real (4)............pdf]
Előnézet
PDF
BUDAPESTI GAZDASÁGI EGYETEM_real (4)............pdf

Download (249kB) | Előnézet
[thumbnail of titkositás_2_Jó.pdf] PDF
titkositás_2_Jó.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (61kB)

Absztrakt (kivonat)

Ismertetem dolgozatomban a magyarországi informatikai disztribútorok marketing aktivitásait. B2B marketinget ismertetem részletesen

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, marketingkommunikáció, marketingterv, márkahűség, márkastratégiák
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): Tímea Brakszatoriszné Jankó
Rekord készítés dátuma: 2020. Aug. 21. 06:10
Utolsó módosítás: 2025. Máj. 21. 06:00
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/26502

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet