Zelenák Márk (2020) A Gyermelyi vállalatcsoport marketingstratégiájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Előnézet |
PDF
gyermelyi_projektmunka-ZM-.pdf Download (1MB) | Előnézet |
![]() |
PDF
Titkositasi_kerelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (144kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat a Gyermelyi vállalatcsoport marketingstratégiájának elemzésével foglalkozik. Bemutatja a márkát és a cég különböző tevékenységi köreit. A projektmunka kitér a jövőbeli célkitűzésekre és fejlődési lehetőségekre. A kunkrens márkák elemzésével meghatározza a vállalat helyzetét a piacon.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Gyermelyi, elemzés, marketingstratégiák, márka, tészta, tésztagyártás, ármarketing |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Tímea Brakszatoriszné Jankó |
Rekord készítés dátuma: | 2020. Júl. 03. 10:16 |
Utolsó módosítás: | 2025. Ápr. 29. 06:00 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/25926 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |