Marketingkommunikáció a szombathelyi Logiscool vonatkozásában

Gaál Enikő (2020) Marketingkommunikáció a szombathelyi Logiscool vonatkozásában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

[thumbnail of gaál_enikő_2020jan_publikus.pdf]
Előnézet
PDF
gaál_enikő_2020jan_publikus.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of gaál_enikő_2020jan_publikus_nyilatkozat.pdf]
Előnézet
PDF
gaál_enikő_2020jan_publikus_nyilatkozat.pdf

Download (482kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat tárgyát a marketingkommunikáció képzi, célzottan a szombathelyi Logiscoolra vonatkozóan. Választásom azért esett erre a témára, mert érdekelt a marketingkommunikáció és szerettem volna mélyebben belelátni. Ehhez kapcsolódóan egy olyan szolgáltató vállalkozást választottam, amely ebben a témakörben tapasztalt és sokrétű a kommunikációs eszköztára. A téma aktualitását az bizonyítja, hogy a hirdetések a mindennapi életünk része és talán soha nem volt még ennyire összetett és bonyolult a kommunikáció világa, így érdemes egy átfogó képet adni róla. Fontos témának tartom, mert a reklámipar a magyar gazdaság szerves részét képezi. A dolgozat célja, hogy átfogó képet kapjak a szombathelyi Logiscool marketingkommunikációs mixéről. A dolgozat elején a piaci trendekről írok. Bemutatom, hogy milyen hatással volt az internet a reklámokra, és hogyan alakultak a webkorszakok. Ezt követően több kutatási eredményeken keresztül szemléltetem a magyarországi helyzetet a reklámeszközökhöz kapcsolódóan. A második fejezet egy elméleti áttekintés, amiben a különböző eszközök tulajdonságait ismertettem, továbbá kitértem a targetálás pontosságára is. A következő fejezet az általam választott cég, azaz a szombathelyi Logiscool bemutatása következett, majd a kommunikációs mixét elemeztem. Itt a legfontosabb kommunikációs eszközeit külön alpontban részleteztem és említést tettem a további eszközökről is. Ezután helyzetelemzést írtam, majd levonva a következtetéseket és javaslatokat tettem. Végezetül pedig egy összegzéssel zártam.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment (BA)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Logiscool, Szombathely (Vas), elektronikus kommunikáció, marketing-mix, marketingkommunikáció, online marketing, piaci trendek, reklám - hirdetés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2020. Feb. 01. 00:15
Utolsó módosítás: 2020. Már. 28. 09:34
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/25247 URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/25247

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet