Gaál Enikő (2020) Marketingkommunikáció a szombathelyi Logiscool vonatkozásában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Előnézet |
PDF
gaál_enikő_2020jan_publikus.pdf Download (1MB) | Előnézet |
Előnézet |
PDF
gaál_enikő_2020jan_publikus_nyilatkozat.pdf Download (482kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat tárgyát a marketingkommunikáció képzi, célzottan a szombathelyi Logiscoolra vonatkozóan. Választásom azért esett erre a témára, mert érdekelt a marketingkommunikáció és szerettem volna mélyebben belelátni. Ehhez kapcsolódóan egy olyan szolgáltató vállalkozást választottam, amely ebben a témakörben tapasztalt és sokrétű a kommunikációs eszköztára. A téma aktualitását az bizonyítja, hogy a hirdetések a mindennapi életünk része és talán soha nem volt még ennyire összetett és bonyolult a kommunikáció világa, így érdemes egy átfogó képet adni róla. Fontos témának tartom, mert a reklámipar a magyar gazdaság szerves részét képezi. A dolgozat célja, hogy átfogó képet kapjak a szombathelyi Logiscool marketingkommunikációs mixéről. A dolgozat elején a piaci trendekről írok. Bemutatom, hogy milyen hatással volt az internet a reklámokra, és hogyan alakultak a webkorszakok. Ezt követően több kutatási eredményeken keresztül szemléltetem a magyarországi helyzetet a reklámeszközökhöz kapcsolódóan. A második fejezet egy elméleti áttekintés, amiben a különböző eszközök tulajdonságait ismertettem, továbbá kitértem a targetálás pontosságára is. A következő fejezet az általam választott cég, azaz a szombathelyi Logiscool bemutatása következett, majd a kommunikációs mixét elemeztem. Itt a legfontosabb kommunikációs eszközeit külön alpontban részleteztem és említést tettem a további eszközökről is. Ezután helyzetelemzést írtam, majd levonva a következtetéseket és javaslatokat tettem. Végezetül pedig egy összegzéssel zártam.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodási és menedzsment (BA)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | ||
---|---|---|---|
Kulcsszavak: | Logiscool, Szombathely (Vas), elektronikus kommunikáció, marketing-mix, marketingkommunikáció, online marketing, piaci trendek, reklám - hirdetés | ||
SWORD Depositor: | Archive User | ||
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User | ||
Rekord készítés dátuma: | 2020. Feb. 01. 00:15 | ||
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 28. 09:34 | ||
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/25247 | URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/25247 |
Actions (login required)
Tétel nézet |