A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése

Borbás Tünde (2017) A magyarországi Starbucks kávézók marketingkommunikációs tevékenységeinek elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Borbás Tünde - Diplomadolgozat (repozitórium).pdf] PDF
Borbás Tünde - Diplomadolgozat (repozitórium).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkommunikáció , Starbucks, Elemzés, Kávézó, Kommunikációs stratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Ápr. 12. 13:06
Utolsó módosítás: 2017. Máj. 23. 16:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet