A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati marketing stratégiában

Pintér András (2017) A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati marketing stratégiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Pintér András_2017.pdf] PDF
Szakdolgozat - Pintér András_2017.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Magyar cím

A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati marketing stratégiában

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
NEM RÉSZLETEZETT
adjunktus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közösségi média , digitalizáció, online, vállalat , marketing tevékenység
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2017. Ápr. 12. 16:48
Utolsó módosítás: 2017. Máj. 23. 12:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet