Pintér András (2017) A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati marketing stratégiában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat - Pintér András_2017.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
Magyar cím
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a vállalati marketing stratégiában
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | közösségi média , digitalizáció, online, vállalat , marketing tevékenység |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2017. Ápr. 12. 16:48 |
Utolsó módosítás: | 2017. Máj. 23. 12:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |