Szemán Ágnes (2014) A vállalati identitás és a vállalati imázs vizsgálata és ezek átültetésének lehetőségei a modern marketingkommunikációs eszközök használatába, a debreceni Borudvar példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szemán_Ágnes_BGF2014_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Nemzetközi Gazdálkodás (francia nyelvű)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Bormarketing, Borudvar, Debrecen, Vállalati identitás, Borpiac, Marketingkommunikáció |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Már. 05. 12:17 |
Utolsó módosítás: | 2015. Nov. 10. 10:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |