A vállalati identitás és a vállalati imázs vizsgálata és ezek átültetésének lehetőségei a modern marketingkommunikációs eszközök használatába, a debreceni Borudvar példáján keresztül

Szemán Ágnes (2014) A vállalati identitás és a vállalati imázs vizsgálata és ezek átültetésének lehetőségei a modern marketingkommunikációs eszközök használatába, a debreceni Borudvar példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szemán_Ágnes_BGF2014_Szakdolgozat.pdf] PDF
Szemán_Ágnes_BGF2014_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (francia nyelvű)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Bormarketing, Borudvar, Debrecen, Vállalati identitás, Borpiac, Marketingkommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:17
Utolsó módosítás: 2015. Nov. 10. 10:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet