Egy termék bevezetése a piacra, avagy hogyan értékesítsünk különleges lekvárt a magyar piacon

Kosztka Vivien (2016) Egy termék bevezetése a piacra, avagy hogyan értékesítsünk különleges lekvárt a magyar piacon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kosztka-Vivien-szakdolgozat-2016.12.11.ÚJNYOMTATNII.pdf] PDF
Kosztka-Vivien-szakdolgozat-2016.12.11.ÚJNYOMTATNII.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingstratégia, Termékbevezetés, Értékesítés
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 12. 11:50
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 14. 10:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet