Vigh Fruzsina (2016) Társadalmi párbeszéd az olimpiáért, avagy bírjuk szóra az Y-generációt a Budapest 2024 márkával. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
Magyar cím
Társadalmi párbeszéd az olimpiáért, avagy bírjuk szóra az Y-generációt a Budapest 2024 márkával
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Y-generáció, kampánytervezés, imázs kampány |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 12. 11:47 |
Utolsó módosítás: | 2017. Máj. 09. 10:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |