Társadalmi párbeszéd az olimpiáért, avagy bírjuk szóra az Y-generációt a Budapest 2024 márkával

Vigh Fruzsina (2016) Társadalmi párbeszéd az olimpiáért, avagy bírjuk szóra az Y-generációt a Budapest 2024 márkával. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Magyar cím

Társadalmi párbeszéd az olimpiáért, avagy bírjuk szóra az Y-generációt a Budapest 2024 márkával

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Y-generáció, kampánytervezés, imázs kampány
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 12. 11:47
Utolsó módosítás: 2017. Máj. 09. 10:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet