Adat alapú döntéshozatal az online marketing területén

Dévai Diána (2016) Adat alapú döntéshozatal az online marketing területén. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Dévai Diána - Adat alapú döntéshozatal az online marketing területén.pdf] PDF
Dévai Diána - Adat alapú döntéshozatal az online marketing területén.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Magyar cím

Adat alapú döntéshozatal az online marketing területén

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online marketing, Adatelemzés, Digitális marketing, Döntéshozatal
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 12. 10:19
Utolsó módosítás: 2017. Máj. 17. 10:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet