A hazai divatipar marketingkommunikációs irányainak és sajátosságainak bemutatása három magyar divatmárka példáján keresztül.

Szakács Noémi (2016) A hazai divatipar marketingkommunikációs irányainak és sajátosságainak bemutatása három magyar divatmárka példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakács Noémi_Szakdolgozat_2016.pdf] PDF
Szakács Noémi_Szakdolgozat_2016.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkommunikáció , Divatipar, Magyar divatmárka , Média
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 12. 11:28
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 19. 10:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet