A Jeanette's Wine Borkereskedés marketingtevékenységének elemzése

Blaski Marcell (2016) A Jeanette's Wine Borkereskedés marketingtevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat végleges módosított.pdf] PDF
Szakdolgozat végleges módosított.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2116. Január 01..

Download (3MB)

Magyar cím

A Jeanette's Wine Borkereskedés marketingtevékenységének elemzése

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr Szántó Szilvia
NEM RÉSZLETEZETT
Phd

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Bormarketing, Borkereskedelem, Marketingstartégia, Stratégia elemzés, Kereskedelem
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 08. 15:03
Utolsó módosítás: 2018. Feb. 28. 15:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet