Blaski Marcell (2016) A Jeanette's Wine Borkereskedés marketingtevékenységének elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat végleges módosított.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2116. Január 01.. Download (3MB) |
Magyar cím
A Jeanette's Wine Borkereskedés marketingtevékenységének elemzése
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Bormarketing, Borkereskedelem, Marketingstartégia, Stratégia elemzés, Kereskedelem |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 08. 15:03 |
Utolsó módosítás: | 2018. Feb. 28. 15:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |