Customer Collaboration Management - A Danone Kft. és kereskedelmi partnerei közt megvalósuló együttműködés vizsgálata

Apró Annamária (2016) Customer Collaboration Management - A Danone Kft. és kereskedelmi partnerei közt megvalósuló együttműködés vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Customer Collaboration Management.pdf] PDF
Customer Collaboration Management.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2090. December 06..

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Ellátási lánc, Ellátási lánc menedzsment, Customer Relationship Management, Customer Collaboration, Együttműködés
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 06. 15:17
Utolsó módosítás: 2017. Jan. 31. 14:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet