Ügyfélszolgálati minőségirányítás az igénybe vevői elvárások tükrében

Szologhjan Inga (2016) Ügyfélszolgálati minőségirányítás az igénybe vevői elvárások tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZATI.pdf] PDF
SZAKDOLGOZATI.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Ügyfélszolgálati minőségirányítás az igénybe vevői elvárások tükrében

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Minőségirányítás, Minőségfejlesztés, Ügyfélszolgálat
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 07. 09:28
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 30. 12:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet