A Szimpla Háztáji marketingstratégiájának elemzése a fogyasztói lojalitás tükrében

Kármán Zsófia (2016) A Szimpla Háztáji marketingstratégiájának elemzése a fogyasztói lojalitás tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of PDF SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
PDF SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing , marketingstratégia , Fogyasztói lojalitás, Elemzés, Vevő elégedettség
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 06. 15:48
Utolsó módosítás: 2017. Jan. 30. 14:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet