Német nagyágyúk háborúja, avagy a három német prémium autómárka kommunikációs csatája a közösségi médiában

Horváth Patrik (2016) Német nagyágyúk háborúja, avagy a három német prémium autómárka kommunikációs csatája a közösségi médiában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_HP VÉGLEGES.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_HP VÉGLEGES.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Német nagyágyúk háborúja, avagy a három német prémium autómárka kommunikációs csatája a közösségi médiában

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing , Prémium kategória, Autómárka, Közösségi média , Kommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 05. 11:12
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 02. 09:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet