Z generáció médiahasználati szokásai és a reklámokkal kapcsolatos attitűdjei

Koncz Jennifer (2016) Z generáció médiahasználati szokásai és a reklámokkal kapcsolatos attitűdjei. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Z generáció médiahasználati szokásai és a reklámokkal kapcsolatos attitűdjei.pdf] PDF
Z generáció médiahasználati szokásai és a reklámokkal kapcsolatos attitűdjei.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Z generáció, Médiahasználat, Reklámpszichológia, Fogyasztási szokások
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 05. 11:34
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 14. 09:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet