Bankmarketing és ügyfélélmény kialakítása a banki szektroban - Fókuszban a Budapest Bank Zrt.

Kovács Laura (2016) Bankmarketing és ügyfélélmény kialakítása a banki szektroban - Fókuszban a Budapest Bank Zrt. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakolgozat formázott.pdf] PDF
Szakolgozat formázott.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (2MB)
[thumbnail of Hivatalos bejegyzés Kovács Laura.pdf] PDF
Hivatalos bejegyzés Kovács Laura.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (56kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Bankmarketing, Marketing , Marketingkommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 05. 08:34
Utolsó módosítás: 2017. Ápr. 11. 09:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet