Kovács Laura (2016) Bankmarketing és ügyfélélmény kialakítása a banki szektroban - Fókuszban a Budapest Bank Zrt. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakolgozat formázott.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (2MB) |
|
PDF
Hivatalos bejegyzés Kovács Laura.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (56kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Bankmarketing, Marketing , Marketingkommunikáció |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 05. 08:34 |
Utolsó módosítás: | 2017. Ápr. 11. 09:41 |
Actions (login required)
Tétel nézet |