Vida Róbert (2016) A Gyermelyi tészta fogyasztói megítélése, és az eladásösztönző módszerek hatása a vásárlásokra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Vida Róbert_A Gyermelyi tészta fogyasztói megítélése, és az eladásösztönző módszerek hatása a vásárlásokra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Gyermelyi tészta, Száraztészta piac, Élelmiszer-fogyasztás, Magyarország |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 05. 09:18 |
Utolsó módosítás: | 2017. Jún. 23. 11:00 |
Actions (login required)
Tétel nézet |