Contact Center outsourcing folyamatának bemutatása egy konkrét vállalat példáján keresztül

Máté Villő (2016) Contact Center outsourcing folyamatának bemutatása egy konkrét vállalat példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat-Máté Villő.pdf] PDF
Szakdolgozat-Máté Villő.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2031. December 31..

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Bartha Andrea
NEM RÉSZLETEZETT
adjunktus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Outsourcing , Kiszervezés, Esettanulmány, Contact center, Egészségügy
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 05. 10:02
Utolsó módosítás: 2017. Jan. 30. 12:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet