A személyes eladás szerepe a Robert Bosch Kft. elektromos kéziszerszám üzletágának marketingstratégiájában

Holoda Kornélia (2016) A személyes eladás szerepe a Robert Bosch Kft. elektromos kéziszerszám üzletágának marketingstratégiájában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A-személyes-eladás-szerepe-a-Robert-Bosch-Kft.-Elektromos-Kéziszerszám-üzletágának-marketingstratégiájában(3).pdf] PDF
A-személyes-eladás-szerepe-a-Robert-Bosch-Kft.-Elektromos-Kéziszerszám-üzletágának-marketingstratégiájában(3).pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)
[thumbnail of Hivatalos bejegyzés.pdf] PDF
Hivatalos bejegyzés.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (56kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Személyes eladás, Bosch, Kéziszerszám
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 02. 12:35
Utolsó módosítás: 2017. Ápr. 07. 11:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet