Holoda Kornélia (2016) A személyes eladás szerepe a Robert Bosch Kft. elektromos kéziszerszám üzletágának marketingstratégiájában. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A-személyes-eladás-szerepe-a-Robert-Bosch-Kft.-Elektromos-Kéziszerszám-üzletágának-marketingstratégiájában(3).pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
|
PDF
Hivatalos bejegyzés.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (56kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Személyes eladás, Bosch, Kéziszerszám |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 02. 12:35 |
Utolsó módosítás: | 2017. Ápr. 07. 11:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |