Az online reklámok fejlődése, kampánymenedzselése, továbbá a fogyasztókra gyakorolt hatásának viszgálata

Dobossy Edvin (2016) Az online reklámok fejlődése, kampánymenedzselése, továbbá a fogyasztókra gyakorolt hatásának viszgálata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of AZ ONLINE REKLÁMOK FEJLŐDÉSE, KAMPÁNYMENEDZSELÉSE, TOVÁBBÁ A FOGYASZTÓKRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK VIZSGÁLATA_Dobossy Edvin.pdf] PDF
AZ ONLINE REKLÁMOK FEJLŐDÉSE, KAMPÁNYMENEDZSELÉSE, TOVÁBBÁ A FOGYASZTÓKRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK VIZSGÁLATA_Dobossy Edvin.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online marketing, Online reklám, Kampánymenedzsment, Reklámpszichológia
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 01. 14:10
Utolsó módosítás: 2017. Ápr. 07. 08:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet