Dobossy Edvin (2016) Az online reklámok fejlődése, kampánymenedzselése, továbbá a fogyasztókra gyakorolt hatásának viszgálata. Külkereskedelmi Kar.
PDF
AZ ONLINE REKLÁMOK FEJLŐDÉSE, KAMPÁNYMENEDZSELÉSE, TOVÁBBÁ A FOGYASZTÓKRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK VIZSGÁLATA_Dobossy Edvin.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Online marketing, Online reklám, Kampánymenedzsment, Reklámpszichológia |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Dec. 01. 14:10 |
Utolsó módosítás: | 2017. Ápr. 07. 08:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |