A Max Factor márka marketingstratégiája és kommunikációja a hazai dekorkozmetikai piacon

Dömötör Diána (2016) A Max Factor márka marketingstratégiája és kommunikációja a hazai dekorkozmetikai piacon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Dömötör Diána_Szakdolgozat.pdf] PDF
Dömötör Diána_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Dekorkozmetika, Marketingkommunikáció , Marketingstratégia, Max Factor
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Dec. 01. 08:37
Utolsó módosítás: 2017. Máj. 18. 10:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet