Fülöp Zsolt (2016) A Carte D'Or nemzetközi márka bemutatása, és jövőbeni növekedési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Fülöp_Zsolt_Szakdolgozat_2016.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2030. Január 01.. Download (1MB) |
Magyar cím
A Carte D'Or nemzetközi márka bemutatása, és jövőbeni növekedési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Kereskedelem , Marketing, Unilever , Jégkrém, Carte D'Or |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Nov. 30. 13:53 |
Utolsó módosítás: | 2017. Jan. 31. 14:21 |
Actions (login required)
Tétel nézet |