A Carte D'Or nemzetközi márka bemutatása, és jövőbeni növekedési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon

Fülöp Zsolt (2016) A Carte D'Or nemzetközi márka bemutatása, és jövőbeni növekedési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Fülöp_Zsolt_Szakdolgozat_2016.pdf] PDF
Fülöp_Zsolt_Szakdolgozat_2016.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2030. Január 01..

Download (1MB)

Magyar cím

A Carte D'Or nemzetközi márka bemutatása, és jövőbeni növekedési lehetőségeinek vizsgálata a magyar piacon

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kereskedelem , Marketing, Unilever , Jégkrém, Carte D'Or
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Nov. 30. 13:53
Utolsó módosítás: 2017. Jan. 31. 14:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet