Túl az online marketing eszközökön – Magyar felhasználók részvétele az online reklámozásban

Szőke Eleonóra (2016) Túl az online marketing eszközökön – Magyar felhasználók részvétele az online reklámozásban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZŐKE_ELEONÓRA_DIPLOMADOLGOZAT.pdf] PDF
SZŐKE_ELEONÓRA_DIPLOMADOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online marketing, Fogyasztói hajlandóság, Döntéshozatal, Marketing eszközök, Online reklám
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Nov. 30. 09:56
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 30. 13:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet