Vásárlási preferenciák az internetes fogyasztásban

Szekeres Dániel (2016) Vásárlási preferenciák az internetes fogyasztásban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szekeres Dániel - Vásárlási preferenciák az internetes fogyasztásban.pdf] PDF
Szekeres Dániel - Vásárlási preferenciák az internetes fogyasztásban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (612kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online vásárlás, Vásárlási preferenciák, Online marketing, Marketing kommunikáció, E-kereskedelem, Online fogyasztás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Nov. 25. 08:19
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 30. 11:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet