A GrandVision Hungary Kft. tevékenységének vizsgálata, és kereskedelmi márkás termékeinek megjelenése a fogyasztók vásárlási szokásaiban

Kovács Ágota (2016) A GrandVision Hungary Kft. tevékenységének vizsgálata, és kereskedelmi márkás termékeinek megjelenése a fogyasztók vásárlási szokásaiban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of KOVÁCS ÁGOTA SZAKDOLGOZAT,2016.pdf] PDF
KOVÁCS ÁGOTA SZAKDOLGOZAT,2016.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kereskedelmi márka, Szemüveg, Optikai piac, szemüvegkeret, Saját márka
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2016. Okt. 07. 12:32
Utolsó módosítás: 2016. Nov. 24. 13:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet