Online marketing mix - A megtérülés és a hatékonyság szerepe

Boronkai Boglárka (2016) Online marketing mix - A megtérülés és a hatékonyság szerepe. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Boronkai_Boglarka_Online_marketing_mix_a_hatékonyság_és_megtérülés_szerepev1.pdf] PDF
Boronkai_Boglarka_Online_marketing_mix_a_hatékonyság_és_megtérülés_szerepev1.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Harsányi Dávid
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Content Marketing, kampányelemzés, Online marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 09. 14:07
Utolsó módosítás: 2016. Nov. 09. 08:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet