Juhász Nóra Anna (2025) Az influencer marketing hatásai és buktatói. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Előnézet |
PDF
Az influencer marketing hatásai és buktatói - Juhász Nóra Anna - KPG1PK - doga.pdf Download (897kB) | Előnézet |
|
PDF
nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas-2025.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (50kB) |
|
|
PDF
Biralat_Juhasz_Nora.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (221kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az inluencer marketing hatékony választás lehet marketing szempontból, de jelentős kutatást igényel. Kreatívan kell alkalmazni, hogy ki lehessen tűnni a tömegből. A siker kulcsa a fogyasztók igényeiknek kiismerése, majd a hitelesség fenntartása és az értékek megőrzése. A kutatásom alapján a legtöbb esetben hasonló hibák miatt lesz veszteséges egy befolyásolókat alkalmazó kampány. A felhasználóknak fontos a megfelelő személy kiválasztása és a természetesség érzete. Jellemzően kritikusabban néznek a fizetett tartalmakra. Kevesebben vásárolnak impulzívan, szeretnek saját kutatást végezni. Minden lehetőség adott, hogy sikeresen alkalmazhatóak legyenek a tartalomgyártók, de elengedhetetlen mély kutatást végezni előtte. Ismerni kell, hogy az adott vállalat profiljába mi illik bele.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka |
|---|---|
| Kulcsszavak: | hitelesség, influencer, influencer marketing, közösségi média, online reklám |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:23 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:23 |
| URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/58743 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

