Molnár Viktória (2025) A Forma-1 márkaépítési stratégiáinak átalakulása a Liberty Media felvásárlása után. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
Előnézet |
PDF
szakdolgozat - Molnár Viki.pdf Download (1MB) | Előnézet |
|
PDF
Szakdolgozat Státusza.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (382kB) |
|
|
PDF
Biralat_MolnarViki_kulsokonzulens.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (72kB) |
|
|
PDF
Molnár Viktória.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (877kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat a Forma-1 márkaépítési stratégiáinak átalakulását vizsgálja, különös tekintettel a Liberty Media beavatkozására. A kutatás célja, hogy feltárja, hogyan formálódott át a sportág arculata a digitális korszakban. Elméleti alapját a márkaérték, márkaidentitás és sportmárka-fogalom képezi. A kvalitatív és kvantitatív elemzés alapján megállapítható, hogy a Liberty Media újításaival (digitális kommunikáció, célzott kampányok, stakeholder-szemlélet) sikeresen modernizálta és fiatalította meg a Forma-1-et.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | záródolgozat |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Forma-1, Liberty Media, márkaépítés, sportmárkaépítés, szponzorálás |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2025. Okt. 27. 14:23 |
| Utolsó módosítás: | 2025. Okt. 27. 14:23 |
| URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/58734 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

