A Forma-1 márkaépítési stratégiáinak átalakulása a Liberty Media felvásárlása után

Molnár Viktória (2025) A Forma-1 márkaépítési stratégiáinak átalakulása a Liberty Media felvásárlása után. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of szakdolgozat - Molnár Viki.pdf]
Előnézet
PDF
szakdolgozat - Molnár Viki.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of Szakdolgozat Státusza.pdf] PDF
Szakdolgozat Státusza.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (382kB)
[thumbnail of Biralat_MolnarViki_kulsokonzulens.pdf] PDF
Biralat_MolnarViki_kulsokonzulens.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (72kB)
[thumbnail of Molnár Viktória.pdf] PDF
Molnár Viktória.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (877kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat a Forma-1 márkaépítési stratégiáinak átalakulását vizsgálja, különös tekintettel a Liberty Media beavatkozására. A kutatás célja, hogy feltárja, hogyan formálódott át a sportág arculata a digitális korszakban. Elméleti alapját a márkaérték, márkaidentitás és sportmárka-fogalom képezi. A kvalitatív és kvantitatív elemzés alapján megállapítható, hogy a Liberty Media újításaival (digitális kommunikáció, célzott kampányok, stakeholder-szemlélet) sikeresen modernizálta és fiatalította meg a Forma-1-et.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Public Relations és szóvivő

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: Forma-1, Liberty Media, márkaépítés, sportmárkaépítés, szponzorálás
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Okt. 27. 14:23
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 27. 14:23
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/58734

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet