Kiterjesztett valóság alkalmazása a marketingben

Braun Dénes Boldizsár (2025) Kiterjesztett valóság alkalmazása a marketingben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_BraunDénesBoldizsár_LOCE1A.pdf]
Előnézet
PDF
Szakdolgozat_BraunDénesBoldizsár_LOCE1A.pdf

Download (2MB) | Előnézet
[thumbnail of nyilatkozat (2).pdf] PDF
nyilatkozat (2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (95kB)
[thumbnail of szakdolgozat_bírálat_Braun_Dénes_Boldizsár_Makai_Noémi.pdf] PDF
szakdolgozat_bírálat_Braun_Dénes_Boldizsár_Makai_Noémi.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (34kB)
[thumbnail of Szakdolgozat_BraunDénesBoldizsár_LOCE1A---Biralat-Dr.SanZ.pdf] PDF
Szakdolgozat_BraunDénesBoldizsár_LOCE1A---Biralat-Dr.SanZ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (425kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat a kiterjesztett valóság (AR) marketingben való alkalmazását vizsgálja, kiemelve a technológia fejlődését, típusait és üzleti felhasználási lehetőségeit. Áttekinti, hogyan járul hozzá az AR a fogyasztói élmény fokozásához, a márkaépítéshez és a marketingstratégiák innovációjához. Bemutatja az AR technológia marketingkommunikációs szerepét, valamint kitér az etikai és adatvédelmi szempontokra is. Esettanulmányként az IKEA AR alkalmazásán keresztül szemlélteti az interaktív vásárlói élmény kialakítását és gyakorlati megvalósítását.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Társadalomtudományi Módszertan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: AR marketing, augmented reality, fogyasztói magatartás, kiterjesztett valóság, marketingstratégia
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2025. Szep. 23. 12:55
Utolsó módosítás: 2025. Szep. 23. 12:55
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/58091

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet