Braun Dénes Boldizsár (2025) Kiterjesztett valóság alkalmazása a marketingben. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Szakdolgozat_BraunDénesBoldizsár_LOCE1A.pdf Download (2MB) | Előnézet |
![]() |
PDF
nyilatkozat (2).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (95kB) |
![]() |
PDF
szakdolgozat_bírálat_Braun_Dénes_Boldizsár_Makai_Noémi.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (34kB) |
![]() |
PDF
Szakdolgozat_BraunDénesBoldizsár_LOCE1A---Biralat-Dr.SanZ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (425kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat a kiterjesztett valóság (AR) marketingben való alkalmazását vizsgálja, kiemelve a technológia fejlődését, típusait és üzleti felhasználási lehetőségeit. Áttekinti, hogyan járul hozzá az AR a fogyasztói élmény fokozásához, a márkaépítéshez és a marketingstratégiák innovációjához. Bemutatja az AR technológia marketingkommunikációs szerepét, valamint kitér az etikai és adatvédelmi szempontokra is. Esettanulmányként az IKEA AR alkalmazásán keresztül szemlélteti az interaktív vásárlói élmény kialakítását és gyakorlati megvalósítását.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Társadalomtudományi Módszertan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | AR marketing, augmented reality, fogyasztói magatartás, kiterjesztett valóság, marketingstratégia |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Szep. 23. 12:55 |
Utolsó módosítás: | 2025. Szep. 23. 12:55 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/58091 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |