Kalmár Eszter (2024) A borospalack és címke lehet több, mint csomagolás? - A külső jegyek szerepe a belső értékek kommunikációjában és a fogyasztói igények alakulásában. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Kalmar_Eszter_Mester_Szakdolgozat_2024_CSUMJ8.pdf Download (2MB) | Előnézet |
![]() |
PDF
Nyilatkozat_Szakdolgozat_Statusz_Kalmar_Eszter.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (322kB) |
![]() |
PDF
Kalmar_Eszter_KK_biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (144kB) |
![]() |
PDF
Kalmár Eszter.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (705kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban elemeztem, hogy miként alakulnak a fogyasztói igények a borvásárlás során, mekkora hangsúlyt kell fektetni a bor külső jegyeire a belső értékek kommunikációjában. Megvizsgáltam, hogy mire fókuszálnak leginkább az átlag és a tudatos fogyasztók, mennyire fontos számukra egy bor kinézete, a borcímke, a bordizájn és a különféle csomagolási megoldások, illetve mi alapján veszik le az bort a polcról, milyen érzéseket kelt bennük az esztétikus kinézet. A hipotéziseim az alábbi állítások voltak: minélkevésbé tudatos egy borfogyasztó, annál nagyobb hatást gyakorol rá a címke; a borcímke nagy mértékben befolyásolja az árról alkotott véleményt. Kutatásommal ezeket a hipotéziseket támasztottam alá a mélyinterjúk és a kérdőíves lekérdezés eredményei alapján.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Bolyki, borcímke, borkommunikáció, bormarketing, Eszterbauer, Vylyan |
SWORD Depositor: | User Archive |
Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
Rekord készítés dátuma: | 2025. Már. 12. 11:10 |
Utolsó módosítás: | 2025. Már. 12. 11:10 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/57043 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |