Bató Dorina Leila (2024) A ChatGPT hatása a tartalommarketingre. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Bató Dorina Leila - Szakdolgozat 2024 BGE KKK.pdf Download (948kB) | Előnézet |
PDF
nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilva.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (221kB) |
|
PDF
Bato Dorina Leila.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozat_biralat_Bato_Dorina_Leila.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (42kB) |
Absztrakt (kivonat)
A jelen szakdolgozat célja a ChatGPT mesterséges intelligencia rendszer hatásának vizsgálata a tartalommarketing területén. Ez a kutatás nem csupán a technológiai fejlődés és a marketing összefonódását vizsgálja, hanem arra is törekszik, hogy mélyebb betekintést nyújtson abba, hogyan formálja át ez az eszköz a tartalom előállítását és az üzenetátadás módszereit a digitális környezetben.A tartalommarketing terén tapasztalható gyors fejlődés és az MI technológiák térnyerése új kihívásokat vet fel. Fontos megérteni a ChatGPT és a tartalommarketing kapcsolatának dinamikáját, valamint annak pozitív és negatív hatásait a vállalatok és fogyasztók közötti kommunikációra. Ezen felül, az is fontos kérdés, hogy miként lehet az MI rendszereket hatékonyan integrálni a már meglévő tartalommarketing stratégiákba anélkül, hogy az átmenet zavaró lenne vagy csökkentené a tartalom minőségét és hitelességét.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | márkaépítés, mesterséges intelligencia, online marketing, stratégia, tartalomtervezés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2024. Szep. 20. 08:48 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 20. 08:48 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/56585 |
Actions (login required)
Tétel nézet |