A mesterséges intelligencia hatása a marketingre

Keskin Milán Mehmet (2024) A mesterséges intelligencia hatása a marketingre. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_MestersegesIntelligenciaMarketing.pdf]
Előnézet
PDF
Szakdolgozat_MestersegesIntelligenciaMarketing.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of Nyilatkozat.pdf] PDF
Nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (335kB)
[thumbnail of Keskin Milán belső bírálata.pdf] PDF
Keskin Milán belső bírálata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (228kB)
[thumbnail of Keskin Milan kulso biralat.pdf] PDF
Keskin Milan kulso biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (31kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban arra keresem a választ, hogy a mesterséges intelligenciának milyen hatása van a marketing területére. A szakdolgozat során bemutatom röviden a marketinget, valamint a mesterséges intelligenciát is, a ChatGPT fejlődését, végezetül pedig azt, hogy a marketingben jelenleg milyen területeken használják a mesterséges intelligenciát, valamint milyen jövője van a marketingnek. A szakdolgozat második felében az empirikus kutatásomat mutatom be, kérdőíves megkérdezés, valamint egy mélyinterjú alapján.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, marketing, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, mesterséges intelligencia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Szep. 20. 08:44
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 20. 08:44
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/56443

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet