A Budapest Bank integrált marketing kampányának hatása a Privát Kölcsön értékesítésére

Lasetzky Katalin (2016) A Budapest Bank integrált marketing kampányának hatása a Privát Kölcsön értékesítésére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Lasetzky katalin_szakdolgozat_20160506.pdf] PDF
Lasetzky katalin_szakdolgozat_20160506.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelemi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: privát kölcsön, Bankmarketing, bankhitel, Budapest Bank, márkaismeret
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 06. 10:44
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 27. 14:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet