"...ha nem lehet vele eladni, akkor nem kreatív" avagy a direkt marketing kreatív lehetőségei

Lőrinczi Ágnes (2016) "...ha nem lehet vele eladni, akkor nem kreatív" avagy a direkt marketing kreatív lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Lőrinczi Ágnes_j13DVZ_ha nem lehet vele eladni.pdf] PDF
Lőrinczi Ágnes_j13DVZ_ha nem lehet vele eladni.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

"...ha nem lehet vele eladni, akkor nem kreatív" avagy a direkt marketing kreatív lehetőségei

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Totth Gedeon
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Direkt marketing, Reklám, Kreatívitás, Perszonalizáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 06. 10:16
Utolsó módosítás: 2017. Feb. 10. 12:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet