Lőrinczi Ágnes (2016) "...ha nem lehet vele eladni, akkor nem kreatív" avagy a direkt marketing kreatív lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Lőrinczi Ágnes_j13DVZ_ha nem lehet vele eladni.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
"...ha nem lehet vele eladni, akkor nem kreatív" avagy a direkt marketing kreatív lehetőségei
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Direkt marketing, Reklám, Kreatívitás, Perszonalizáció |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Felhasználók 2342 nem található. |
| Rekord készítés dátuma: | 2016. Máj. 06. 10:16 |
| Utolsó módosítás: | 2017. Feb. 10. 12:37 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

