Fogyasztói magatartás a hazai egészségpiacon a kis- és középvállalkozások szemszögéből

Andik Szandra (2016) Fogyasztói magatartás a hazai egészségpiacon a kis- és középvállalkozások szemszögéből. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Zarodolgozat_Andik_Szandra.pdf] PDF
Zarodolgozat_Andik_Szandra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói magatartás, Kis- és középvállalkozások, Egészségtudatosság, Egészségpiac
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 07. 09:50
Utolsó módosítás: 2016. Nov. 14. 11:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet