Szabó Renáta (2023) A CRM rendszer használata, támogató szerepe a Sick Értékesítő és Szolgáltató Kft-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Előnézet |
PDF
Szabó_Renáta_LCVCAS.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
Szabo_Renata_LCVCAS_nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (328kB) |
|
Előnézet |
PDF
BA_O_Szabó_Renáta.pdf Download (100kB) | Előnézet |
PDF
SzabóRenáta.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (228kB) |
|
PDF
Biralat_Bukovacz_Kristof.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (411kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a CRM (Customer Relationship Management) rendszerrel foglalkozok. Témaválasztásomat a munkahelyem, a Sick Értékesítő és Szolgáltató Kft. ihlette,ahol 2023 januárja óta dolgozom, mint belső értékesítő munkatárs. Munkám során olyan rendszerekben dolgozom, mint az SAP és a CRM és az eddig szerzett tapasztalataim alapján felfedeztem a rendszerek hiányosságaira. A hazai és a külföldi kollégáim véleményét kértem ki kutatásomban. Célom az volt, hogy megismerjem az elvárásaikat, megtudjam, hogy előnyeit látják a CRM rendszernek és milyen területeit fejlesztenék, hogy munkájukban még nagyobb segítséget nyújtson a rendszer használata.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment és Vállalkozás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | ||
---|---|---|---|
Kulcsszavak: | CRM, értékesítés, SAP, szolgáltatásfejlesztés, ügyfélélmény, ügyfélkapcsolat, ügyféllátogatás | ||
SWORD Depositor: | Archive User | ||
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User | ||
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jún. 28. 10:28 | ||
Utolsó módosítás: | 2024. Jún. 28. 10:28 | ||
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/54521 | URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/54521 |
Actions (login required)
Tétel nézet |