A kreatív szövegírás változásai reklámtörténelem és médiumok viszonyában

Fehér Dániel (2016) A kreatív szövegírás változásai reklámtörténelem és médiumok viszonyában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Fehér Dániel - A kreatív szövegírás változásai reklámtörténelem és médiumok viszonyában.pdf] PDF
Fehér Dániel - A kreatív szövegírás változásai reklámtörténelem és médiumok viszonyában.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A kreatív szövegírás változásai reklámtörténelem és médiumok viszonyában

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr Harsányi Dávid
NEM RÉSZLETEZETT
Marketingkommunikáció szakirányvezető, főiskolai docens, Phd, Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Kar

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Szövegszerkesztés, Kreatívitás, Reklámtörténelem
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 05. 08:34
Utolsó módosítás: 2016. Dec. 02. 11:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet