A kreatív szövegírás változásai reklámtörténelem és médiumok viszonyában

Fehér Dániel (2016) A kreatív szövegírás változásai reklámtörténelem és médiumok viszonyában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Fehér Dániel - A kreatív szövegírás változásai reklámtörténelem és médiumok viszonyában.pdf] PDF
Fehér Dániel - A kreatív szövegírás változásai reklámtörténelem és médiumok viszonyában.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A kreatív szövegírás változásai reklámtörténelem és médiumok viszonyában

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Szövegszerkesztés, Kreatívitás, Reklámtörténelem
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Máj. 05. 08:34
Utolsó módosítás: 2016. Dec. 02. 11:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet