A fotográfia szerepe a marketingben: A fogyasztói elköteleződést serkentő “vizuális mesék”

Nagy Sándor Bence (2023) A fotográfia szerepe a marketingben: A fogyasztói elköteleződést serkentő “vizuális mesék”. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A fotográfia szerepe a marketingben A fogyasztói elköteleződést serkentő vizuális mesék, 2023, NSB.pdf]
Előnézet
PDF
A fotográfia szerepe a marketingben A fogyasztói elköteleződést serkentő vizuális mesék, 2023, NSB.pdf

Download (17MB) | Előnézet
[thumbnail of Nyilvános nyilatkozat.pdf] PDF
Nyilvános nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (10MB)
[thumbnail of Nagy Sándor Bence_bírálat.pdf] PDF
Nagy Sándor Bence_bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (218kB)
[thumbnail of Nagy_S_Bence_Kulso_Biralat.pdf] PDF
Nagy_S_Bence_Kulso_Biralat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (370kB)

Absztrakt (kivonat)

A fényképezés és a vizuális kommunikáció egyre fontosabbá válik a modern marketingtervezésben és -végrehajtásban.Mind a fényképezés, mind a videó erőteljes figyelemfelkeltő, érzelmi és kognitív média. Emellett a narratíva gyakori eszközei is. A dolgozatomban a fotográfia és a vizuális történetmesélés marketingben betöltött funkciójának mélyreható elemzése kerül terítékre, valamint olyan témák, mint a márkaimázs, a vizuális tartalomfogyasztás módjában bekövetkezett változások, valamint etikai és kulturális megfontolások.Emellett megvizsgálom a fényképezés fejlődését a mechanikus technológiától a digitális korszakig, és elmagyarázom, hogy a vizuális tartalom miért működik jól az üzenetközvetítés médiumaként. Philip Kotler és más szakértők meglátásain keresztül bemutatom, hogy a digitális korban a vizuális kommunikáció olyan kulcsfontosságú téma, amely befolyásolja a vásárlók és a márkák közötti kapcsolatot, és befolyásolja a vásárlási döntéseiket.Kutatásom egy online felmérésen alapul, amelynek eredményeit értékeltem. A kérdőív segítségével azt vizsgáltam, hogyan vélekednek a vásárlók a vizuális kommunikációról, a marketingről és a látott információk hatásáról. A válaszok alapján a kutatás további jelentős jellemzőket és szempontokat mutat be. A dolgozat lezárásaként az a célom, hogy gyakorlati stratégiai útmutatást nyújtsak a márkáknak és a vállalatoknak a hatékonyabb marketing és fogyasztói elköteleződés eléréséhez.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Oravecz Titanilla Éva
Belső
főiskolai docens; Marketing Tanszék; KKK
Szakács Zsombor
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, digitális jövő, fotóművészet, közösségi média, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Feb. 22. 10:29
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 22. 10:29
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/53357

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet