Rózsa Alexandrin (2023) A Z generáció észlelései a mém marketinggel kapcsolatban. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Előnézet |
PDF
Rózsa_Alexandrin_MONS3R.pdf Download (2MB) | Előnézet |
PDF
Nyilatkozat - Rózsa Alexandrin (MONS3R).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (452kB) |
|
Előnézet |
PDF
BA_O_Rózsa_Alexandrin.pdf Download (155kB) | Előnézet |
PDF
RózsaAlexandrin.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (245kB) |
|
PDF
Rózsa Alexandrin szakdolgozat bírálata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>A szakdolgozat központi témája a mémek marketing célú felhasználása, vagyis hogy egy vállalkozás hogyan tudja eredményesen megszólítani a Z generációs fogyasztókat mémek használatával.</p> <p>A kutatás célja, hogy átfogó képet kapjunk a Z generáció mémkultúrájáról, valamint a mém marketinggel kapcsolatos attitűdjükről. Szintén fő cél, hogy azonosítsuk azokat a kulcs tényezőket, amik egy mém marketing kampány sikeréhez vezethetnek, valamint megállapítsuk, hogy mely csatornákon lehet elérni a Z generációs fogyasztókat. Természetesen azt is fontos megállapítani, hogy milyen mémeket érdemes beépíteni a marketing stratégiába, hogy az jövedelmező legyen.</p> <p>A kutatás két fő részből áll, szakirodalom feldolgozásból, valamint primer kutatásból. A primer kutatás szintén két részre bontható, egy kvalitatív típusú mélyinterjúra és egy kvantitatív típusú online kérdőívre. A szekunder kutatás legfőképpen nemzetközi, angol nyelvű forrásokra támaszkodik. A primer kutatás alanyai a Z generáció tagjai voltak, túlnyomó többségben diákok.</p> A kutatás elérte célját, ugyanis sikerült általa megismerni a Z generáció hozzáállását a mém marketinggel szemben. A primer kutatás igazolta, hogy a mémek megállják helyüket, mint marketingkommunikációs eszközök, és az azonosított tényezők követésével értékes tagjai lehetnek a marketing eszköztárnak.<br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | ||
---|---|---|---|
Kulcsszavak: | business marketing, marketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció, online marketing | ||
SWORD Depositor: | Archive User | ||
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User | ||
Rekord készítés dátuma: | 2024. Jan. 24. 15:50 | ||
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 24. 15:50 | ||
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/52652 | URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/52652 |
Actions (login required)
Tétel nézet |