A Z generáció észlelései a mém marketinggel kapcsolatban

Rózsa Alexandrin (2023) A Z generáció észlelései a mém marketinggel kapcsolatban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Rózsa_Alexandrin_MONS3R.pdf]
Előnézet
PDF
Rózsa_Alexandrin_MONS3R.pdf

Download (2MB) | Előnézet
[thumbnail of Nyilatkozat - Rózsa Alexandrin (MONS3R).pdf] PDF
Nyilatkozat - Rózsa Alexandrin (MONS3R).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (452kB)
[thumbnail of BA_O_Rózsa_Alexandrin.pdf]
Előnézet
PDF
BA_O_Rózsa_Alexandrin.pdf

Download (155kB) | Előnézet
[thumbnail of RózsaAlexandrin.pdf] PDF
RózsaAlexandrin.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (245kB)
[thumbnail of Rózsa Alexandrin szakdolgozat bírálata.pdf] PDF
Rózsa Alexandrin szakdolgozat bírálata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>A szakdolgozat központi témája a mémek marketing célú felhasználása, vagyis hogy egy vállalkozás hogyan tudja eredményesen megszólítani a Z generációs fogyasztókat mémek használatával.</p> <p>A kutatás célja, hogy átfogó képet kapjunk a Z generáció mémkultúrájáról, valamint a mém marketinggel kapcsolatos attitűdjükről. Szintén fő cél, hogy azonosítsuk azokat a kulcs tényezőket, amik egy mém marketing kampány sikeréhez vezethetnek, valamint megállapítsuk, hogy mely csatornákon lehet elérni a Z generációs fogyasztókat. Természetesen azt is fontos megállapítani, hogy milyen mémeket érdemes beépíteni a marketing stratégiába, hogy az jövedelmező legyen.</p> <p>A kutatás két fő részből áll, szakirodalom feldolgozásból, valamint primer kutatásból. A primer kutatás szintén két részre bontható, egy kvalitatív típusú mélyinterjúra és egy kvantitatív típusú online kérdőívre. A szekunder kutatás legfőképpen nemzetközi, angol nyelvű forrásokra támaszkodik. A primer kutatás alanyai a Z generáció tagjai voltak, túlnyomó többségben diákok.</p> A kutatás elérte célját, ugyanis sikerült általa megismerni a Z generáció hozzáállását a mém marketinggel szemben. A primer kutatás igazolta, hogy a mémek megállják helyüket, mint marketingkommunikációs eszközök, és az azonosított tényezők követésével értékes tagjai lehetnek a marketing eszköztárnak.<br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Balázsné Dr Lendvai Marietta
Belső
főiskolai docens; Menedzsment és Vállalkozás Tanszék; PSZK
Dr. Csarnai József
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: business marketing, marketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2024. Jan. 24. 15:50
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 24. 15:50
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/52652 URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/52652

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet