Marketing árképzés sajátosságai a luxusiparban a L’Oréal Magyarország Kft. példáján keresztül

Csige Noémi Krisztina (2016) Marketing árképzés sajátosságai a luxusiparban a L’Oréal Magyarország Kft. példáján keresztül. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Csige-Noémi-Szakdolgozat-ténylegkészvégre.pdf] PDF
Csige-Noémi-Szakdolgozat-ténylegkészvégre.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only

Download (2MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: luxus, árképzés, L'Oréal, kozmetikum, illatszer, Makrogazdaság
Depositing User: Katalin Mária Bakos
Date Deposited: 2016. May. 04. 09:53
Last Modified: 2016. Jul. 27. 11:04

Actions (login required)

View Item View Item