A munkáltatói márka elmélete és gyakorlata - A Magyar Telekom Nyrt. példája

Döry Eszter (2014) A munkáltatói márka elmélete és gyakorlata - A Magyar Telekom Nyrt. példája. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00004786.docx] Microsoft Word
00004786.docx
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (495kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Emberi erőforrások [nappali]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: generációk, munkáltatói márka, employer brand, elemzés, HR, humán erőforrás menedzsment
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 12:00
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 12:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet